Jenn Jempa Jennini,,,,,,

10 utmaningsfrågor,,,,

Publicerad 2008-11-26 13:51:23 i Allmänt

Jag har hittat på lite utmaningsfrågor,,,, kul va?!


1- Hur ofta byter du strumpor? en gång om dagen typ
2- Hur ofta byter du sängkläder? en gång i veckan
3- Favvo snacks på fredagkväll? Poppisar
4- deckare eller romaner? romaner
5-foton i plånboken? ja på barnen
6- Beställer du böcker från nätet? händer ibland
7 - Ikea eller MIO? Beror på vad man ska köpa men båda är ok
8 - Storhandling eller smågrejs ofta? Storhandling
9-matlåda eller käka lunch ute? matlåda
10-Te eller kaffe? Te

Jag utmanar:
Madde, Nikki,. Ulrika, Sussie, Lena, Ann

Kom igen brudar,,,

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2008-11-26 14:33:22

Svarat!!!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-11-26 14:41:43

Hejsan!

Nej, det var dåligt med snygga brandmän här, får väl sätta igång brandlarmet så det blir lite ordning.

Ha det gott!

Kram

Postat av: Cilla

Publicerad 2008-11-27 14:04:34

1- Hur ofta byter du strumpor? Ja en gång om dan brukar väl vara bra om man inte har blöta skor

2- Hur ofta byter du sängkläder? Beror på smutsighetsgraden... typ

3- Favvo snacks på fredagkväll? Glass

4- deckare eller romaner? romaner

5-foton i plånboken? Jag själv (?!), mannen och systersonen

6- Beställer du böcker från nätet? inte så ofta, jag vill hålla i dom och läsa på baksidan

7 - Ikea eller MIO? IKEA

8 - Storhandling eller smågrejs ofta? Smågrejs ofta

9-matlåda eller käka lunch ute? käka lunch i jobbmatsalen (dyr skolmat..)

10-Te eller kaffe? Kaffe

Postat av: Cattis

Publicerad 2008-11-28 11:24:43

Va..blev inte jag utmanad??

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela