Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Tisdagsmummel

Publicerad 2008-05-27 09:43:39 i En tisdag i Maj 2008

Jag var sååååå trött i morse. Jag ville verkligen inte åka till kontoret. Jag orkar inte. Men duktig som jag är åkte jag dit. Den där pendeln är mysig INTE. Kalle och Lisa bråkade om mjukdjur i morse. HUR är det möjligt när vi har hur många som helst. Herreeeeeeeeeguuuud. Lisa tog med ett till dagis men Kalle ville inte. Han var nöjd med sina nya kallingar med fotbollar på. Oj nu glömde jag att säga till på dagis att Lisa inte hade någon blöja. VARJE dag glömmer jag nåt. WHY?

Självkänslan ja,,, det var det där som man ska ha. Ta kontroll över sitt liv och hur man vill ha det för att må bra. Annars kan man inte bry sig om andra och inte må bra med andra eller hur är det. Och undvika i den mån det går situationer som man inte orkar eller mår dåligt av. Det måste ju vara klart lättare i privatlivet än i jobblivet. Fast jag har tagit lite kontroll över mitt jobbliv genom att VÄGRA åka 5 dagar i veckan till kontoret. BIG DIFFERENT om det är någon som tänker men 2 dagar hemma är inte så mycket. JOOOOO det är det. Mycket mycket och grymt sköna dagar, så det så!

Alltså man kan inte skriva hur mycket som helst varje gång,,, den här bloggsidan har gränser,, kass.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela