Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Min blivande man Pelle,,,,, eller nåt

Publicerad 2008-06-23 21:46:08 i Polare

För många herrans år sen var jag tillsammans med en kille som hette Niklas. Okej jag har varit tillsammans med flera Niklas men bara en "Tulle" HAHAA. Okej, denna T fiskade och jobbade i fiskeaffär. Hm, galen eller??!?! Hur som helst, hade han en firrekompis Pelle. Vi blev polers liksom. Han blev liksom min fadderpappa och vi ses lite då och då. Han jar tatueringar överallt och 4 barn. Den äldsta är typ 20 och den yngsta 4. OCH HAN SKA BLI MORFAR I HÖST. Han är hur snäll som helst och ganska med i matchen, förutom att han bor HEMMA HOS MAMMA.hahaha, jag bara SKÄRP DIG! Men han har det bra där och barnen tycker det är kanon och träffa farmor så ofta. GUDARS SKYMNING. Ja hans döttrar dom stora har också TATUERINGAR,, GUDARS SKYMNING. Pelle och jag funderar på om vi ska gifta oss. Det verkar inte som vi har nåt bättre för oss. HAHAHAHAHHA. Ni som fick hjärtattack kan ta en valium och somna om. PELLE COOOL KILLE.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela