Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Hur vill man vakna???

Publicerad 2008-12-09 09:19:43 i Allmänt

Ja det där är knepigt. När jag växte upp var jag aströg på morgonen. Typ klädde på mig under täcket och så. Mamma vågade typ inte säga hej på morgonen under min värsta period hahah.

Lisa är jag förr. Hon är lite segvaknad men Kalle är ganska lättväkt. Men vet ni vad, jag har kommit på ett sätt,,, vi spelar in på mobilen roliga saker. Typ dom sjunger eller larvar sig och sen spelar jag upp det på morgonen. Man märker när Lisa är vaken för hon ligger och skrattar hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela