Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Sen kväll

Publicerad 2008-08-05 08:58:49 i Allmänt

Ok R kom och hämtade mig på jobbet igår. Det var sååå kul att se honom. Vi har kännt varann i 15 år men har inte setts dom 5 senaste åren.

Vi åkte till Årsta och skulle käka på LA Bar, som ligger precis nedanför backen här. Men väl där kom han på att hans exs kompis bodde i huset och lilla R fick kalla fötter och ville käka nån annans stans.TÖÖÖÖNT. hahah, Jag kan ju tala om att jag mobbade honom för detta tönteri resten av kvällen haha.


Hur som åkte vi till en pizzeria och käkade och jag var duktig och tog sallad. Sen hem till mig och soffan och kaffe. Snackade gamla minnen och uppdaterade oss på 15 år och kollade i IKEA katalogen haha. Han är sååå grym R. Jag gillar honom så mycket.


EEE vart tog tiden vägen, shit R klockan är ju fan 1 på natten,,, zzzzzzzzzzz.Det regnade ute konstant. Sen stupade jag i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela