Jenn Jempa Jennini,,,,,,

OOO vilket väder

Publicerad 2008-08-05 14:50:43 i Allmänt

Nu har jag hämtat barnen och för er som INTE har varit ute idag är det kallt,,blåsigt och regnit, NOLL kul. Barnen var på såååå bra humör och blöta och pigga. Kul. Min farsa hade glömt sitt månadsmärke på landet. KLANT

Det blåste så mycket i skärgården så båtarna kunde inte stanna vid rätt hållplats.

Inte för att vara taskig mot er som har semester men jag är sååå nöjd att jag inte har det nu. 3 veckor med bara sol. Tack för det väderguden.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-05 15:08:43

Hm...nej inte skoj väder:(...sol vad e det?får väl åka igen t värmen kanske;).kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela