Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Mitt liv som morsa typ

Publicerad 2008-08-28 11:41:09 i Allmänt

Jag är alltså ensamstående med Kalle och Lisa. Med ensamstående menar jag JAG STÅR ENSAM, HAHAH, jag har INTE barnledig varannan vecka eller varannan helg. Barnen sover ALLTID hos mig men varannan vecka två eftermiddagar träffar dom sin far som då hämtar på dagis och kommer hem med dom när det börjar bli dags. Varannan helg har han dom en dag,,, kommer hit typ vid 9 och lämnar vid 18 typ. Thats it. En gång i veckan brukar min far försöka hämta barnen på dagis och sen åker jag tid och käkar middag och hämtar hem barnen. OM det är nåt viktigt, typ som på lördag med bröllop brukar pappa och morfar hjälpas åt. Nu på lördag tar Pappa M dom på dagen och sen sover dom hos min farsa på natten.

Så ser det ut, jag har också ensam vårdnad för båda och jobbar heltid.

MEN LIVET ÄR INTE SÅ HIMMLA TOKIGT ÄNDÅ SKA JAG SÄGA ER,,,HELT OK FAKTISKT FÖR DET MESTA, Men det går banne mig i ett i ett ahhahahahhahahaahahahaah

tjoho

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-08-28 11:53:46

Oj, det låter himla jobbigt. Jag har bara varit separerad i två månader men hittills har jag alltid barnen om nätterna men deras pappa har dom efter dagis fram till de ska sova varannan vecka. Vi ska dock ändra på det så vi har varannan vecka rakt av, börja med varannen helg nu i helgen och på det viset fasa ín det hela så småningom. Hur gamla är era barn?

Postat av: NIKKI

Publicerad 2008-08-28 11:56:58

okeej :) första gången var jag 15, och senast jag var där var iu januari 08 :)

Postat av: Nattis

Publicerad 2008-08-28 12:09:57

jobbigt!

Postat av: Elin

Publicerad 2008-08-28 15:28:18

HOPPAS DU HAFT EN BRA DAG!

Postat av: erik

Publicerad 2008-08-28 15:39:30

Vill du bli dagens blogg i min blogg? :P Kommentera bara, enkelt och bra ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela