Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Jävla skit exsvartsjuka, jag ruttnar

Publicerad 2008-08-07 00:02:26 i Allmänt

Alltås, mitt jävla ex är helt jävla dum i huvudet. Jag var ute med några polare ikväll.Det var HANS kväll med barnen, man kan tycka att han tycker det är kul att få vara med sina barn lite längre än 2 timmar. Men ICKE. Han ringde mig och jag kunde inte svara, så jag smsade ...DÅ ÄR JAG PLÖSTLIGT UTE MED NÅN KILLE ELLER GÖR NÅT.Okej,,,,, för det första, VAD FAN HAR HAN MED DET OCH GÖRA??? Det har varit slut i flera år, jag har gjort klart gång på gång i flera år att det ALDRIG kommer bli nåt mellan oss igen. Så fort han MISSTÄNKER  att jag träffar nån kille så tänker han INTE  ha barnen en sekund längre än halv 7 för att SOM HAN TROR gardera sig att jag inte träffar nån. Allvarligt talat,,,, väktaren i våras var ju här på kvällstid när barnen hade somnat.

När han ibland frågar och jag är shysst och svarar ärligt fast han egentligen inte har med något att göra så tror han ändå inte på mig.Känns ju inte kul alls. Med tanke på att han hela våren har dejtan nån utan att tala om nåt för mig.Okej jag bryr mig noll men om han tar hem nån när barnen är med vill jag veta det i förväg så jag kan var beredd när barnen kommer hem. VARFÖR??? Joooo för att förra hösten tog han hem nån och det var INTE OK FÖR KALLE. Så jag behöver veta så jag kan möta barnen på ett ok sätt. Men Mathias hajar inte sånt för han är så jävla insnöad och fokuserad på vad jag pysslar med.ALLVARLIGT TALAT, jag behöver inte redovisa för nån vad jag gör och vilka jag träffar.

Så nu är mina 2 kvällar varannan vecka barnfria körda för Mathias tänker fan inte vara nån BARNVAKT för att jag ska gå ut och dejta. HUR JÄVLA DUM FÖR MAN BLI????

Imorgon har jag bestämt med min polare Nina att gå ut och käka för hon har bott borta flera år  MEN NU KAN JAG INTE DET FÖR MATHIAS ÄR NOJJIG OCH TÄNKER INTE TA BARNEN MER ÄN PRECIS HANS TIMMAR,,,

MATHIAS - DU KOMMER INTE IN GENOM MIN DÖRR EVER AGIAN,,,

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2008-08-07 09:05:54

Du har samma probelm som jag har. MIn f.d kröävde att han skulel få knulla runt och jag lät honom göra det i typ ett år framöver men då har han mage att säga att jags kall håll apå mig. Näääm han blev väl sur för att jag fick kk före han fick ftta, fast jag har tre barn och allt. Puckade männsikor finns dte gott om. Har du fåt tmina mail???

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela