Jenn Jempa Jennini,,,,,,

DET FINNS INGA MÅSTEN BARA BORDEN,,,,

Publicerad 2008-08-24 10:35:29 i Allmänt

Man kan tänka,.,,
 
DET FINNS INGA MÅSTEN, MAN MÅSTE INGENTING ,meeeeen MAN BORDE

Jag MÅSTE inte städa , men jag borde för annars kommer jag inte fram i mitt hem.

JAG MÅSTE inte tvätta, MEN JAG BORDE, för annars har jag inga rena kläder.

JAG MÅSTE inte laga middag, MEN JAG BORDE för annars blir vi hungriga och mår dåligt

JAG MÅSTE inte jobba, MEN JAG BORDE för annars har jag inte råd att ha tak över huvudet eller mat i kylskåpet

Bara en liten ickemåste tanke från mig ,tjiling

Kommentarer

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-08-24 10:36:25

hehe okej vad skönt :) då får du hitta på ngt kul! tänk efter vad du kan hitta på=)

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-08-24 10:42:11

haha ja det är ju så :P hmm.. dilemma dilemma, haha!!

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-08-24 10:52:43

haha jaa jag förstår det. Men du får välja några! haha ;P

Postat av: erik

Publicerad 2008-08-24 11:04:23

Okej :S Kan testa byta shampo, tvål ;P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela