Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Bloody afternoon

Publicerad 2008-08-16 21:24:26 i Allmänt

Shit va trött jag har varit på eftermiddagen,,,, men det har gått rätt ok iallafall. Lisa somna utan napp första gången,,,, vi hittade ingen helt enkelt haha.

Jobbigt att vara så trött för tålamodet är ju inte på topp, men det ha varit ok ändå faktiskt.

Jag pallar inte datorn med nu,,, jag är trött och har jäääteeeeeont i handleden igen, den är lite svullen faktiskt fast jag har
haft den lindad idag


ok nya tag i morgon,,,,

Kommentarer

Postat av: Astronauten

Publicerad 2008-08-16 21:28:01

Vilken fin blogg du har! :)

Postat av: Erik Keding

Publicerad 2008-08-16 21:51:13

Det måste vara skönt när man börjat vänja av sitt barn från napp och liknande laster. Det är bra om hon slutar, annars får hon som jag fick. Korsbett, tandställning.. huga.. ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela