Jenn Jempa Jennini,,,,,,

HEJ DÅ LOV VÄLKOMEN VARDAGEN

Publicerad 2013-01-07 21:36:46 i Allmänt

Vi har varit hemma och softat i två veckor. Det har varit skönt men nu är det dags för vardagen i morgon och det blir bra det också. Rutiner och lite ordning och reda. Blir svårt att vända tillbaka dygnsrytmen dock. Själv har jag hunnit läsa Dracula och lite annat under jullovet och det ska bli intressant med föreläsning och seminarium i morgon. Barnen avslutade jullovet med bio idag med sin morfar och jag bangade och åkte och tränade i stället. Det var bra beslut sa både kropp och hjärna och alla celler också för den delen.
 
Tjing
 

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-01-08 10:40:33

hur mycket ledigt man än har så är vardagen inte dum den heller :)
kramar

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-01-08 11:53:01

Sv: Ja , vi får se om kapslarna fungerar!

Härligt!
Själv skulle jag träna i går kväll, men började få migrän så hoppade det, och migränanfallet kom i natt, så ingen träning i dag på morgonen heller :(

Känner mig helt slut i kroppen.

Postat av: messan

Publicerad 2013-01-09 12:44:22

Tycker det är himlans skönt med vardag igen....lite mer ordning och reda:).
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela