Jenn Jempa Jennini,,,,,,

STUDENTVECKA

Publicerad 2012-09-07 20:31:19 i Allmänt

Jag försöke här sakta men säkert få in rutiner och annat som student efter många år i hetsigt arbetsliv. Det är ju lite skillnad kan man säga. Flera bra föreläsningar och seminarium och jag lär mig rutiner och annat på bibblo. Kul är det.
 
Helgen är fullspäckad med födelsedagsfirande, biobesök, fotbollsmatch och simhopp och jag ska väl läsa lite också :)
 
Igår på kvällen gjorde jag och barnen städryck på övervåningen och dom var jätteduktiga och städade själva och dammsög och våttorka golv. Vi är lite sega med sådant på övervåningen för en enkel sak som att bära upp dammsugaren tar emot så himmla mycket. Men vi är sjukt nöjda när det är gjort :)
 
Hoppas ni alla har det bra därute :)
 
Tjing
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-07 21:15:38

å va roligt att plugga vad pluggar du? fin bild på barnen må gott i helgen..

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-09-08 11:14:19

på måndag börjar jag med min distanskurs på universitetet :) det ska bli spännande
självklart ska ni vara sjukt nöjda efter en sådan städinsats :)
ha nu en fin helg
kramar

Postat av: Tommy

Publicerad 2012-09-08 15:31:01

Sv: Tack ska du ha! :)

Hoppas du haft en bra lördag änsålänge!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela