Jenn Jempa Jennini,,,,,,

BRAIN BURNING,,,,

Publicerad 2012-09-18 19:30:14 i Allmänt

Lyrik ,Sapfo, Epik, drama,, you name it,,, hur som helst sånt som får ens hjärna att brinna :) Det är ju en omställning må jag säga, men kul är det. I söndags kom jag igång lite med träning också får se hur länge knän och annat pallar.

Idag hade vi föreläsning om Epikanalys och Selma Lagerlöf. Sen fick vi instuderingsfrågor till torsdag när vi har seminarium så nu ska jag läsa och klura.
 
Kalle var målvakt i helgen på två fotbollsmatcher. Jätteduktig var han men ganska trött efteråt. Han var hemma och vila när jag och Lisa åkte till simhoppet :)
 
Tjing

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2012-09-18 20:19:10

full rulle här märker jag :)
vi har firat michis som fyller 25 år idag...
Kollar gärna kläder till kidsen om du vill :)

är du hemma på dagarna ?

kram maria

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-09-19 10:46:30

och jag pluggar finska för fullt, har en inlämningsuppgift till på söndag
kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela