Jenn Jempa Jennini,,,,,,

BLÖT POWERWALK

Publicerad 2012-10-17 20:01:33 i Allmänt

Trevlig promenix till skolan med barnen men sen kom regnet. Lagom till min powerwalk. Men det gick det med. Kallt, blött, lerigt och halt. Men med MJ i öronen så funkade det ganska bra:) Sprang några streckro också faktiskt. Sen har det mest blivit plugg hela dagen. Vi har en rapport som vi ska skriva till på måndag så jag sitter och försöker knåpa ihop den. Det som är jobbigt är att det är så kallt inne hos oss nu så jag fryser som en dåre här hemma, sånt gillar vi inte. Typ 18,6 grader liksom.
 
Kalle har varit jätteduktig med ordläxan idag och svåra ord var det. I morgon blir det matte med morfar :)
 
Tjing i höstblåsten :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-10-18 11:15:37

lite för kallt inomhus fast jag vill inte att det ska vara mer än 20 prick, då mår jag bäst :) just nu har jag 19,8 och det känns bra
vad duktig Kalle är
ha en bra pluggdag
kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela