Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Under sker,,,,

Publicerad 2012-03-22 21:48:08 i Allmänt

Igår mina damer och herrar var jag inne på Akademibokhandeln och det var 50% av reapriset. Jag kom ut UTAN böcker... hoppsan

Sen gick jag in på Åhlens nagelavdelning, OCH KOM UT UTAN NÅGOT ALLS

Det sistnämnda har aldrig hänt förut,, men jag tänkte,, behöver jag ett lack,,, jaaa kul är det men jag har ju över 100 st hemma,,, nja, jag går hem i stället

UNDRENS TIDER ÄR ALLTSÅ INTE FÖRBI :)

Obs gammal bild, den lilla lådan har inte en chans att få plats längre.:) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela