Jenn Jempa Jennini,,,,,,

REGNPERIOD I STOCKHOLM

Publicerad 2012-06-30 11:52:42 i Allmänt

Det var väldans vilket kass sommarväder vi har. Jaja vi drunknar ju inte direkt som i vissa andra länder där det verkigen är ej kul med regnperiod.
 
Under veckan som gått har vi tagit ännu ett boendebeslut. Nämligen att stanna kvar i radhuset. Dom vi skulle byta med var för sega för oss och körde lite annan väg än vad vi kom överens om så jag tröttnade faktiskt. Jag vill inte heller ha detta hängande över mig under semestern som började igår så vi stannar kvar och njuter av att vi bor faktiskt typ bäst i hela Stockholm.
 
Tjohej
 
 
 

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2012-06-30 19:42:18

låter som ett klokt beslut att bo kvar i huset över semestern :)

vad har ni för planer i sommar ?

jag börjar min semester nu oxå och vi kanske kan få till en träff under sommaren :)
vore skoj <3

kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela