Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Eh va???

Publicerad 2012-01-16 20:16:21 i Allmänt

pappa ringde på dagen :
Hej nu är jag snart i skolan och ska hämta Kalle han är sjuk.
jag:VADÅ SJUK?
Dom ringde mig och sa att han hade jätteont i magen och kunde inte gå och grät. Du svarade inte sa dom.
DET ÄR FAN INGEN SOM HAR RINGT MIG
nehe men jobba på du jag är snart där.

jaha nu är Kalle och jag snart på vårdcentralen, han är bättre men har ont, jag ringer sen .

Kalle mår bra så nu åker vi hem och softar. Läkaren sa att det kunde vara tarmvred, det kan man få när
man är liten och väldigt smal. Du kan väl hämta Lisas på vägen hem sen

JAHA, EH LITE KONSTIGT MEN DET GICK JU BRA

På kvällen ringde fritids och frågade hur det var med Kalle. Det är bra men det är bra om ni har rätt nummer till mig i era listor. FIXAT OCH KLART. shit

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-01-17 11:09:36

vad skönt att allt gick bra men visst ska de väl har rätt telefonnummer att ringa till

stackars Kalle-mannen med så ont

kramar

Postat av: soffie

Publicerad 2012-01-18 21:35:57

men stackars Kalle va synd om han å så knäppt att de ej hade ditt rätta nummer tur de fick tag i din pappa,kram

Postat av: johanna

Publicerad 2012-01-20 09:51:02

Lilla kalle pojken...krama honom

Postat av: messan

Publicerad 2012-01-20 20:47:44

Så fel det kan bli hoppas att de nu har ditt nummer.Tur att din pappa fanns där.

Fina nails du hade här innan:).

Kramar

Postat av: wordpress business themes

Publicerad 2012-01-24 07:01:31

I find a lot of useful information here in this page. I must say that this article was a nice read. I am hoping that you are to share more relevant ideas here in this page.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela