Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Veckan som gick,gått, försvann,,,,,

Publicerad 2012-02-24 21:13:37 i Allmänt

Sicken vecka, bloggen har legat helt nere känns det som. Jag har varit trött denna vecka men kämpat på. Flera roliga inslag har hänt.

1 JAG HAR FÅTT FAST ANSTÄLLING

2 TREVLIG MIDDAG PÅ BRÖDERNA OLSSON MED TVÅ SUPERTJEJOR

3 SPÄNNANDE MÖTE I TORSDAGS

4 TOG EN SPONTAN SEMESTERDAG I TORSDAGS

5 EN TRÄNINGSRUNDA + EN POWERWALK MED TESS 

6 TRÄFFADE STORA LISA OCH GITTAN AV EN HÄNDELSE PÅ STAN, DET VAR LÄNGE SEN TJEJOR

Jaha, nu är det fredagkväll och jag tror vi måste slösa lite pengar på fodrade regnstövlar till barnen i morgon för deras skor är genomblöta och torkar för långsamt.

TJING



Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-02-25 11:16:31

grattis till din fasta anställning, låter ju superbra :)

en vecka går fort, eller hur, särskilt om man har mycket att stå¨i

kramar

Postat av: Anki

Publicerad 2012-02-25 11:35:36

Grattis till fastanställningen!!!!



Det har varit samma här med min blogg, har helt enkelt inte haft lust och bara varit trött, men vi får skylla på att det kan vara vårtrötthet, då känns det bättre!



Anki

Postat av: soffie

Publicerad 2012-02-25 20:32:43

knäppt jag trodde att jag lkommenterade här men det blev visst på det andra;) så jag säger igen grattis till din anställning, å de naglarna va snyggare än de rosa, guuu du har verkligen snygga naglar, kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela