Jenn Jempa Jennini,,,,,,

UPPDATERING

Publicerad 2012-12-06 08:44:02 i Allmänt

Oj, jag har ju inte bloggat på jättelänge, nu får jag skärpa mig.
 
Lisas öra gör fortfarande ont och igår fick hon ny medicin för 3e gången. Hon är pigg och så men örat gör ont fortfarande men det tråkigaste av allt är nog att hon har missat sitt simhopp tre gånger i rad nu.
 
Själv hostar jag som en tok men Kalle är frisk än så länge.
 
Igår gick vi till apoteket och hämtade ny medicin, bussarna gick inte men det är inte så långt. Dock tog sig Lisa en liten vilpaus på vägen hem :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela