Jenn Jempa Jennini,,,,,,

KORKADE JAG

Publicerad 2012-12-07 20:43:33 i Allmänt

Igår gjorde jag nåt himmla korkat, som jag annars inte gör utan brukar vara väldigt noga med. Jag gick ut i för tunna skor och utan täckbrallor, på kvällen. Dessutom stor ute stilla och pratade ganska länge med några mammor. Det straffade sig i natt med grymt jobbig hosta och idag har jag legat med feber och helt förkyld hela dagen. Som tur är är barnen så duktiga och gick till och från skolan själva idag. Jag brukar ju haka minst en av vägarna.
Mamma kom hit med chokladmuffins så eftermiddagen blev räddad :)
 
tjing
 

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2012-12-08 11:04:43

Sv: Tack för din värmande kommentar.

Ingen fotografutbildning, naturensunder och att inte ge sig :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela