Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Fredag

Publicerad 2011-10-07 19:44:07 i Allmänt

Fredagen är här. Planen var att åka ut till landet efter jobbet och softa till söndag morgon, men pappa och jag ångrade oss när vädret lackade ur. Hemma är man nu och vi har inte gjort många knop. Softat och jag har tagit ett hett bad för mina stackars leder. För övrigt är jag rätt tom i bollen efter en mycket intensiv vecka och noll träning. Inte bra alls för nu är det ju operation på måndag.

Jag säger tjing tjong denna fredag adjö

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2011-10-07 22:57:55

och jag tog ett bastubad som kändes gott för mina leder

en fin helg - kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela