Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Superhelg

Publicerad 2011-03-06 19:57:01 i Allmänt

Vi har haft en skitrolig helg. I går ägde vi Hammarbybacken i strålande solsken. Skit va kul det var. Lisa och farsan körde till lunch sen gick dom till en park och lekte och jag och Kalle gav oss upp högst upp i backen med ankarliften och ÄGDE hela vägen ner. Knäna pallade faktiskt ganska bra, dock rejält ont i höger i sluten och haltade hem men det har gått över nu. Hem till farsan kom vi där hans sambo hade dukat kalasfint för Lisa och vi firade henne lite. Hon fick ett EGET NINTENDO.

Hem kom vi och softade, jag tog ett mycket långt varmt bad för mina muskler och knän och fick till både ansiktsmask och hårinpackning i badet. Snacka om hemmaspa! Mycket nöjd.

Idag var det asrolig bio nämligen, HOTELL ORREN, julkalendern i bioform typ. Jag garva ihjäl mig. Detta trevliga gjorde vi med mormor och sen blev det käk på mc donalds. Nu laddas det för ny vecka och vi vaknade i ottan i morse så jag lägger upp bilder nån annan gång .

Jag önskar samtliga en trevlig vecka 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela