Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Tidig lördagmorgon

Publicerad 2011-06-11 09:27:06 i Allmänt

ÄNTLIGEN börjar baren sova lite längre på morgonen, efter 8 år av att ha blivit väckt 6 varje morgon får man äntligen sova lite längre. MEN ICKE då ska ungarna på gården ringa på dörren i ottan FAST MAN HAR SAGT TILL flera gånger,,, INGEN RINGER PÅ NÅGON DÖRR FÖRE 10. Lik förbannat ringer dom på. Första gången i morse 7.15 och andra gången 7.45, DÅ gick jag ner och sa till ungjävlen på skaprpen att han inte får ringa på min dörr någonsin mer. IDIOTUNGE

Men pionerna blommar på altanen, rosa och fint är det.



Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2011-06-11 10:55:44

vilken tur att du har pionerna att lugna ner dig med :D

håller annars med, ringa på så där tidigt liksom, här väcker den jävla kyrkklockan mig kl 7 varje sommarmorgon, och hur kul är det på en skala

Sv: jag firar inte pingst ändå :)

kramar

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-06-11 21:09:45

Jadu hade någon ringt på här före tio hade jag flygit i taket... Kl 07.15? Inte klokt.

Vad det en kortisonspruta du fick iarmen?

Kramar i massor.

Postat av: soffie

Publicerad 2011-06-11 21:21:51

guuu va dåligt av deras föräldrar att släppa ut dem så tidigt,

du får prata med deras föräldrar,

å så vackert i rabatten!

Postat av: messan

Publicerad 2011-06-14 11:27:41

Vilka "skitungar". Lite respekt är på sin plats.

Blommorna underbara!

Kram messan

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela