Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Musarm

Publicerad 2011-01-17 10:32:49 i Allmänt

Jaha , det jag alltså är sjuksriven för är musarm. Detta kan man få om man sitter för mycket framför datorn och kanske lite fel vinkel. Jag har pissont och kan inte knyta näven fast jag käkar medicin. Dessutom blir man ganska dizzy av medicinen. Ej helt nöjd.

Ute är det varmt och isgata. Igår regnade det men jag slapp bry mig så mycket för barnen var på museum med morfar och jag lyckades hitta två jackor till dom på bra rea. Mycket nöjd.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-01-20 15:53:37

Usch att du ska ha så ont. Har det inte blivit något bättre??

Massor med kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela