Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Innesöndag

Publicerad 2011-01-09 20:13:43 i Allmänt

Min IBS har blivit mycket värre den senaste tiden och det gör att jag blir lite handikappad. Inte orkar eller kan göra så mycket. Tyvär blev det därför ingen skridskååkning idag men pepparkakor bakades och lekt har dom gjort både ute och inne. Flytande föda gäller för mig och ett beslut har tagits som kommer påverkar mig och de mina mycket mycket, vi får se hur detta går.... mer om just den grejen nån annan gång.

Det töar i stockholm, hur många cm snö som helst har idag försvunnit men det är halt men barnen sandade utanför oss så vi kan komma ut i morgon bitti.

Pappa är på väg hem från Ouman så vi hoppas han landar tryggt och säkert på Arlanda 3 i morgonbitti.



Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-01-09 21:49:07

Roligt att pappa snart är hemma igen. :)

Tänker på dig, fina du.

Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela