Jenn Jempa Jennini,,,,,,

zzzzzzzzz

Publicerad 2011-02-11 19:54:18 i Allmänt

Lillfröken blödde näsblod i natt och väckte mig, det gjorde ju inget för det är ju mitt jobb,,, eller ett av mina jobb men däremot kunde jag inte somna om, så jag är aaaaastrött.

Spännande i morse, snö i massor. Och då menar jag MASSOR. Hade jag väntat med att hämta tidningen lite till hade vi inte fått upp dörren. Pulsade i snö gjorde vi och jag var blöt upp till knäna när jag kom till jobbet. VA SMART ATT INTE TA SINA BRAIGA TÄCKBYXOR,,,som jag annars har så fort jag ska ut genom dörren och inte till jobbet.

Bussarna var ur trafik och förseningar på tbanan MEN JAG KOM TILL JOBBET, och det var det inte alla som gjorde för det var ganska tomt på kontoret idag.

Jaha det blir en tidig fredagkväll i säng tror jag allt.

Kommentarer

Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Publicerad 2011-02-11 21:29:59



Tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om ett fint armband från våga i min blogg, klicka här för att komma direkt till tävlingen:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/tavla-om-ett-armband-fran-vaga.html

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela