Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Mitten på veckan,,,,

Publicerad 2011-08-25 01:02:05 i Allmänt

Då har halva veckan gått. Det har varit bra på nya jobbet som jag började på i måndags. Lite nostaligtripp blir det varje dag och gå genom stureplandskvarteren, det var ju inte direkt igår man hängde där, och då inte så mycket på dagtid heller haaha. Hojning till jobbt går så där. Min hoj blev stulen utan för dörren natten till lördagen. Hälsade genast på blocket.se men måste köpa verktyg så jag kan ställa in höjd på sadel och styre så jag kan hoja ordentligt. En annan tråkig sak är att Kalle har tappat bort sin rygga med nintendospel och min kamera i. Vi ringer då och då till hittegods men dom verkar inte ha fått in den. Kass.

Sjukgymnasten sätter akupunkturnålar och jag tror baske mig det är lite lite bättre i armen. Jag är lite orolig dock hur det ska gå när hon sticker på semester 3 veckor i september,,, och det är ju snart. Shit liksom.

Annars rullar det på,,, typ ,,,,

tjing

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-08-25 09:51:03

vilka fina bilder du tar

Postat av: ansepanse

Publicerad 2011-08-25 11:01:53

håller tummarna för att ryggsäcken kommer in på hittegodsavdelningen, vad har du gjort med armen då?

kramar

Postat av: soffie

Publicerad 2011-08-25 20:42:40

men neej va trist att han tappat bort ryggan ,håller tummarna att nån ärlig person hittar den, va härligt att du trivs på jobbet vad har du fått för jobb,kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela