Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Publicerad 2010-10-26 18:32:02 i Allmänt

Jag: simmade som fan i morse
Tes: kissade du i bassängen?
Jag: MÄ SKÄRP DIG
Tess: men du är en sån som skulle kunna göra en sån sak

VA FAN,,, OCH HON SKA VAR MIN BÄSTIS

Senare på eftermiddagen:
Tess:jag lyssnar bara på dig med ett halft öra för jag glor på tv
Jag:det gör inget, jag ska sätta på Ipdoen
Tess: MJ bergis, att du aldrig tröttnar
Jag:va fan han är grym

Summering: Tess tror att jag kissar i bassängen och tycker jag är efterbliven som aldrig tröttnar på MJ

TESS DU ÄR BLOND,,,, SÅ KNIP :)

Kommentarer

Postat av: liiiiiisa

Publicerad 2010-10-27 09:37:21

tur att man själv e lite röd;)

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-10-27 17:19:10

Sugen på ny bloggdesign?

Gör gratis,

Have a nice life!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela