Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Röd lördag

Publicerad 2010-11-06 09:19:13 i Allmänt

Dag är det 6 november och röd lördag. Här händer det grejer. Kameran är full med bilder men eftersom blinbocken inte ser dom ,, blink blink har jag ingen brådis,, oj sorry det var noll respekt för er andra,,, ska bli lite ändring på det.

Igår var vi lediga och röjde Ikea. Mycket folk men vi visste ju vad vi skulle ha och barnen skötte sig rätt bra. Hem vi kom och inväntade hemleverans.

Idag blir det besök på skogskyrkogården där min farmor är och kanske pappas farfar får sig ett besök om pappa har koll på var han ligger. Sen hem och montera. Nu tänker ni,,, MEN VAD HAR DU KÖPT???? joooooo DET SKA JAG TALA OM NUUU, HYLLOR TILL TVVÄGGEN. Eftersom jag inte har några pengar gjorde jag detta på kredit så nu får jag inte köpa något annat än det absolut nödvändigaste förens typ februari.

Det var den uppdateringen det,, nu måste jag klä på mig massa kläder för det är inte helt varmt ute.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela