Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Batteriladdning pågår,,

Publicerad 2010-11-13 11:41:58 i Allmänt

Av både mig och ipod. Det sista är inte förhandlingsbart jag åker inte själv till jobbet på måndag, MJ ska med i öronen.

Pappa tog barnen igår och dom har sovit där. Jag fick god middag hos Tess och träffade ett gäng på ett ställe i Årsta och hade trevligt. Sen hem, lite MJavslappning i öronen innan jag somnade. Jag har softat i sängen hela förmiddagen, läst bloggar och webbtidningar som jag typ aldrig hinner med annars. Det har varit tyst och stilla och det känns som hjärnan har fått vila lite.

 Ibland är det lite mycket när man är helt själv med allt. Jobb, barnen, hemmet och sig själv liksom. Barnen ska ju inte bara ha mat och rena kläder. Dom ska må psykiskt bra också och få uppmuntran och lära sig att dom är bra på sitt sätt och att dom är världa respekt från andra människor. 

Hur som helst var det skönt att få lite tystnad och egentid denna förmiddag. Nu ska jag gå upp och göra mig i ordning och hämta upp barnen vid Gullmarsplan om ett tag. Farsan ska på möte i Gubbängen så det passade ju ypperligt jävligt bra helt enkelt.

View mms_img24...jpg in slide show

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela