Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Halva veckan,,,

Publicerad 2010-03-24 19:11:18 i Allmänt

Halva veckan har gått och vi är fortfarande stående,,, vilket var på gränsen för min del igår. ahahah. Men det är kul att ha att göra på jobbet och en liten trevlig pratstund fick jag idag med sötis.

Imorgon är det sista kundinvastionen på morgonen och sen har vi AW på eftermiddagen,,,JUST i morgon har jag ingen barnvakt men jag hinner allt vara med en liten stund.

BADRUMMET ÄR KLART,,, DÄR SATT DEN nu ska dom fixa till i klädkammaren också och jag hoppas dom gör det i morgon så vi får lite ordning här.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela