Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Helgen

Publicerad 2010-01-31 22:30:36 i Allmänt

Denna helg har varit suverän. Barnen har varit på gott humör och jag med. Friska och pigga har vi varit och fått mycket gjort, både nytta och lek.

Vi kör en ny vecka, med lite utmaningar som vi förståss tänker klara av. Dom kommer imorgon och ska börja dra igång med nytt badrum på nedervåningen. Detta innebär damm och smuts och ett badrum. Hur länge vet man inte för man vet inte ännu hur mycket fuktskadat det är.

På onsdag ligger jag igen på sös operationsbord för att ta bort skruvar i knät som opererades hösten 2007. Detta sker med full narkos.

Jaha, jag har avslutat denna superhelg med DAMERNAS DEKTEKTIVBYRÅ, mycket bra jag är mycket nöjd.

JAHA DÅ KÖR VI

Kommentarer

Postat av: messan

Publicerad 2010-02-01 20:51:57

Lycka till på SÖS med dom där "dumma" skruvarna. Härlig helg ni haft och det är ju roligt att snön är härlig för barnen:)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-02-01 23:40:04

Härligt att ni haft en så bra helg och varit friska och pigga.

Hoppas det inte tar för lång tid med badrummet.

Jag kommer tänka på dig på onsdag. skönt att bli av med skruvarna.

Kramar i massor.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela