Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Lördag

Publicerad 2010-02-27 18:42:02 i Allmänt

Soft förmiddag hemma blev det idag. Hann städa datarummet så det var skönt. Mor kom med tvätt och körde barnen till morfar och mig till Söder. Ny hårtork inhandlad och lite grejs till på onsdag, Bia fyller 5 år.

Jaha IBS anvall på söder, så det var bara att ta sig hem och glömde hälften av vad jag mer skulle göra. Bädda ner mig i soffan och vilade med THIS IS IT. HAN ÄR SÅÅÅÅÅ GRYYYYYM.

Mor är och hämtar hem barnen, hon skulle ändå ut och åka. Bra där. Jag är trött.

NEJ INTE CHEFEN PÅ KORTET MEN DOCK FAVVO LIMPAN PÅ JOBBET. Han rockar fett

Kommentarer

Postat av: soffie

Publicerad 2010-02-28 18:06:59

men stackars dej själv har jag med legat hela dagen haft nån släng av magsjuka men jag är piggare nu,

Hoppas även att du är det,

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela