Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Hotad semester nr 2

Publicerad 2010-08-15 19:07:21 i Allmänt

Efter Mallis var det Gotland. Jag hade hyrt en bil, fick panik när jag hämtade den. INGET BAGAGEUTRYMME. Shit, inte en chans att vi skulle få plats med all packning. Tält,sovsäckar alla kläder. MEN vi provpackade och fick med allt och firade detta med att kasta in kuddar också i bilen. Upp i ottan och ner till Nynäs. Halvägs,,, SHIT JAG HAR GLÖMT BADKLÄDER.  Mina alltså men det var bara att köra på. Incheckning vid Nynäs,,, BILJETTEN ÄR AVBOKAD. WHAT THE F,, jaha, så går det när man är lite sen med betalningen. Bokade om biljetten dit och hem, 1000 kr DYRARE, DÄR RÖK SOMMARENS BUDGET BIG TIME. Men 4 intensiva bra dygn fick vi på Sudret. Tältade 2 nätter av fyra och spelade barnyatzy i massor. Det kom nämligen ett oväder utan dess like. Men huset var fullt av människor och hundar så ingen blev direkt uttråkad.



Kommentarer

Postat av: messan

Publicerad 2010-08-16 08:47:25

Så gott ni hade det! Fasen vad trist med avbokningen...tur det löste sig trots att det kostade....

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela