Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Trött

Publicerad 2009-09-23 21:56:03 i Allmänt

jaha, nu är jag trött. Tränade idag bodypump skönt var det men rätt jobbigt. Sen föräldrarmöte 2 timmar. Hem, pappa åkte hem och i säng med barnen, nu matlådafix och vattna blommor typ .

Jaha, boken som jag tipsade om och la upp bild blev konstig, bilden alltså så för er som undrar heter den: BLANDAT BLOD, av Katarina Mazetti

Sen är det så att det är lite trist att lägga upp bilder för min bloggpolare ULRIKA kan inte se dom, ursäkta men det tycker jag är kass.

Kommentarer

Postat av: messan

Publicerad 2009-09-24 10:28:42

Skönt med träning och att vara så där skönt trött efter!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-09-24 14:44:42

Hihi, ja men det gör inget, bara jag får veta vad det är för böcker du skriver om :)

Härligt med träning, ska iväg imorgon tänkte jag om foten och halsen tillåter...

Massor med kramar till min goa och kära vän.

Håller föresten med om det ang systemet. :)

Kram

Postat av: soffie

Publicerad 2009-09-24 19:34:16

härligt med träning ,

ha en go kväll

Postat av: messan

Publicerad 2009-09-24 20:25:49

Jag lägger ut receptet imorrn. Dom var laktosfria:)

Må gott!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela