Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Träningstorka

Publicerad 2009-09-01 22:03:23 i Allmänt

Fan vart har min träningsmotivation tagit vägen. Jag har ingen lust eller ork. Kass. Idag lekte farsan morfar för det var föräldrarmöte på Lisas dagis. Fan va jag inte hade lust men det var väl ok. Hemma hade dom haft jätteskoj men pappa glömde sin kamera. Lite käk fick jag allt i mig och hann duscha smutskalle.

Jaha, jag har bestämt att barnen äter frulle hemma så vi slipper stress på morgonen för att Lisa ska hinna till sin frulle. Kalle vill INTE käka sin frulle i skolan så vi kör hemma nu och ser hur det går.

ÄR DET OK FÖR ALLA ELLER?!?!?

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-09-02 06:35:39

Ja okej då,:)..jag kommer oxå på frukost;)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-09-02 12:06:27

Helt okej. :)

Träningsmotivationen kommer säkert tillbaka snart.

Stor kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela