Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Lördag med nya planer,,,

Publicerad 2009-09-19 09:26:08 i Allmänt

Japp solen skiner. Idag skulle vi på knytis hos min polare Jenny och det hade varit skittrevligt för dom som kommer är roliga folk MEN jag har inte hunnit med hemmet denna vecka alls så jag måste sortera tvätt och städa lite. Har fått med mig far på mina softplaner sen så han och jag och barnen åker ut till skärgården ikväll, ganska sent, äventyrligt när det är mörkt och stanna över dagen i morgon. Ska bli såååå skönt.

Jaha,,, sätt igång mig nu då,,,

Tjing


Kommentarer

Postat av: soffiepropp

Publicerad 2009-09-19 19:20:07

va mysigt med knytis,

Å va fin du är,

gokväll

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela