Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Fulltöslördag

Publicerad 2009-10-17 21:45:43 i Allmänt

Imorse var jag helt DECKAD. SÅåå trött men vid 9 var det bara att masa sig upp. Sen var det fullt ös. Lite städning, shit vad mycket kortare tid det tar att städa 2 rum än 5. Sopsäckar i conteinern som idag står på gården, höststädning. In till stan, IKEABUSSARNA GÅR INTE PÅ HELGERNA,, nehe skit it då,,.

Mc donaldskäk och Kulturhuset. Mycket bra mycket nöjd, Sen Ikea med Tess,,,, mycket bra mycket nöjd, kom hem med lite smågrejer men framförallt 2 nya badrumsskåp. Middag och lite soft hann vi med.



Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-10-17 22:21:17

Förstår att ni hoppar den.

Då har ni hunnit med mycket idag.

Allt väl här. Lite småtrött bara, har varit flera timmar på busfabriken och vilken volym... Hua tur man inte jobbar där. :) Jens älskade det iaf.

Stor kram och godnatt.

Postat av: NIKI

Publicerad 2009-10-18 10:23:36

Mmm jag kan mycket möjligt ha haft svinis innan då min pojkvän har varit dålig i två veckor med samma syntom som svinis :(:( blä ! Kram

Postat av: messan

Publicerad 2009-10-19 19:58:02

Kul med lite nytt från IKEA. Nya badrumsskåp till ert nya badrum misstänker jag. Är det klart nu?

Låter som en bra lördag!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela