Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Denna söndag är snart över,,,

Publicerad 2009-10-25 19:49:33 i Allmänt

Jaha, barnen vaknade shit för tidigt och jag var helt sänkt. Morfar kom och hämtade och roade sig med barn och deras far några timmar. Det gick jättebra och dom hade roligt. Själv åkte jag till kontoret och hämtade plånboken, sen in till stan, mötte upp Tess, kollade badrumsgrejer, åkte och handlade lite käk och när vi var på väg hem var barnen hemma redan. Jaha,,, lite städ blev det och middag och sen SIMSKOLA. Jätteladdade var vi ju. Stressigt blev det men ombytta blev vi. Där satt en pappa som jag kände. En gammal klassis från grundskolan, INTE KUL med den baddräkten,,, fan va tjock jag är,, jaja,, det var trevligt iallafalla för det var typ 19 år sen. KALLE VILLE INTE BADA. Lisa började gråta för hon ville sååååå gärna bada,,, lite trix försökte vi med både jag och Branko faktiskt. Men icke,,, jo när det var 5 minuter kvar plumsade vi i. ÅÅÅ jag trodde inte det var kul men sen var det kul, sa Kalle sen,, jaha då vet du det till nästa gång så plumsar vi i direkt då. Jaha LOV NÄSTA VECKA skit också.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-25 20:02:18

Ah okej, hoppas allt går bra med operationen och så då :) Ja, jag är ensam med Jonah, hans pappa har själv valt att inte vara delaktig och det accepterar jag.



Vilken mysig blogg du har, och fina barn :)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-10-25 23:21:26

Jo, han vill testa på ngt nytt. Sedan har han ju inte heltid med detta han gör nu heller och det behövs ju.

Kul att träffa en gammal klasskompis. :)

Hoppas Kalle kommer ihåg det till nästa gång, det gör han säkert.

Godnatt och stor kram.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela