Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Nedtrappning

Publicerad 2009-11-28 11:00:22 i Allmänt

Igår var första dagen som det gick bra att hoppa över en dos mediciner. Jag är såå nöjd. Det är så man gör, trappar ner nämligen så det känns som typ 1 vecka efter operationen går det och det känns ju bra, då har man ju inte blivit beroende av morfinet.

Igår hämtade jag och mamma barnen lite tidigare och det var glögg och peppisar på gården. Mycket trevligt, Kunde dock inte stanna så länge för det var liiiite jobbigt att stå på ett ben. Hem gick vi och JAG HAR EN KRANS PÅ DÖRREN,, vuxenpoäng om jag får be. bild kommer sen.

God kycklingmiddag blev det här och barnen bada och tvätta håret och sen STÄDREJS I UNDERVÅNINGEN dom är sååå duktiga. Dammsugarn kom fram och sen var vi ju världa lite dajmgodisar innan vi slockna.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-11-28 12:51:07

Vad bra att du kunnat trappa ner lite och att det känns okej.

Vad duktiga de är, Kalle och Lisa.

Grattis till vuxenpoängen. Haha

Stor kram, kära vän.

Postat av: soffie

Publicerad 2009-11-28 22:23:53

va skönt att du ej behövde medicinen ,

å va mysigt med advent imorrn,

ha en go kväll

Postat av: messan

Publicerad 2009-11-29 00:56:40

Låter som en bra sak att du kan få arbeta hemfrån lite för att få vara med i jobbet. Viktigt eller rättare sagt mycket viktigt tror jag.

Jag arbetar som chef för ett serviceföretag.

Det måste kännas skönt att fåtrappa ner med medicinerna.

Vad arbetar du med?

Kramar messan

Kramar

Postat av: maria

Publicerad 2009-11-29 09:44:40

Önskar dig en härlig första advent !

Kram kram

Postat av: messan

Publicerad 2009-11-29 11:27:27

Då förstår jag att du saknar ditt arbete, massor! Hoppas du kan arbeta lite hemifrån snart.Tiden går ju fortare när man har lite att pyssla med.Jag jobbar hemifrån ibland...det går lite si så där...finns ju så mycket annat roligt att göra:).

Ha en fin advent!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela