Jenn Jempa Jennini,,,,,,

This day,,,,

Publicerad 2009-05-06 20:55:06 i Allmänt

Varmvattnet kom lagom så jag hann duscha innan jag skulle iväg. Trevliga Kista hahaha. Mycket trevlig intervju, dom vill att jag träffar en chef till som inte var på plats idag, så nu väntar jag på tid för det. ÖSREGN, blöt var jag men jag gick upp på mitt gamla kontor och lattja lite med dom, trevligt var det. kram kram i massor blev det till alla. Jaha,,, sen hem lååånga  vägen, tur att man har rosa ipod och en bok i väskan. Gullmars, bolaget med Stora Lisa och dogybag hem från kebaben, hann just sitta och börja käka när barnen kom hem med sin far. Han har lovat Kalle en ny hoj nu när han kan hoja utan stödhjul. Okej jag måste erkänna att den är lite liten den han har nu. Jaja,,, jag njuter av att jag slipper köpa ny hahahaha. Jaha,,, käk och lite bärs,,, nu är man mör vill jag lova hahhahaah

Tjohej

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-05-07 07:29:28

Vi säger nejtack till mat från gullmars nästa g

Postat av: Jonas

Publicerad 2009-05-07 19:38:28

Skönt med vatten igen! ;)

Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela