Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Blääääsöndag,,,

Publicerad 2009-05-10 22:10:47 i Allmänt

Har vi haft här med en gnällkalle hela förmiddagen och lite till. Inget ville han göra och inget kunde han säga som var fel, jag höll på att bli helt tokig tillslut. Sen fick jag ut dom till skogen en sväng med fika och det var skönt att komma ut. När det börja regna gick vi hem. Hem kom vi och smack sa mammajenns muskler och kropp och jag blev fruktansvärt trött. Spelade lite spel gjorde vi och käkade middag. Sen var det barnprogram, jag somnade direkt i soffan och när jag vaknade var bra Kalle vaken och det var läggdags. Jaha, lite bad blev det men simskolan blev inget idag, vi pallade inte.

Imorgon är det nya jobbet, det är med blandade känslor jag börjar eftersom det ligger helt fel för mig, i Kista.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-05-10 22:22:51

Lycka till med nya jobbet!!

Vad är det för något? :)

Sov gott. Kramar i mängder.

Postat av: ella

Publicerad 2009-05-10 23:09:56

hoppas d går bra imorn=)

Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

Publicerad 2009-05-10 23:24:28

lycka till :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela