Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Whats going on???

Publicerad 2009-03-06 19:45:29 i Allmänt

Det kan man undra här på bloggen och nu kommer svaret,,,, Säljjen is back,,, efter några års frånvaro. MEN

det rockar fett ahhaah

Ok,,, INGEN har sålt första jobbveckan,, MEN JAG GJORDE DET IDAG,, DÄR SATT DEN. Känns bra,,

Ikväll är mitt jobbgäng,, och det är ett mycket roligt bra gäng,, på Hamburger börs och Joe labero,, hoppas dom får skitkul, jag var klart medbjuden men jag har ju lite baaaaarn och ta hand om.

Kommentarer

Postat av: ssoffie

Publicerad 2009-03-06 20:05:27

va roligt att du fått tag i ett jobb vad är det du säljer,

härlig bild på dej å barnen

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-03-06 22:46:38

Fina familjen!!

Postat av: ulrika

Publicerad 2009-03-06 23:23:36

Så himla roligt att det går så bra, du är bäst!!!

Jo, jag tror faktiskt att det var du som rådde mig att köpa handsprit i höstas och det har jag minsann gjort. :) Det spritas här hemma och jag tror det hjälpt både Daniel och Jens, men jag är ju som jag är med mitt...

Ha en skön helg nu.

Massor med kramar!

Postat av: niki

Publicerad 2009-03-07 13:37:34

Heeej :) ha en bra lördag gumman, kul med kalas imorgon :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela