Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Tisdagen är överlevd,, med knapp marginal

Publicerad 2009-03-31 21:11:59 i Allmänt

Intensiv förmiddag eftersom det var möte med Familjegrejset med Mathias. Samarbetssamtal,,, en liiiiiiten fråga, HUR SKA MAN KUNNA SAMARBETA NÄR EN BARA SITTER OCH LJUGER HELA TIDEN??? Jag bara undrar,,, jag har inte tid, han har haft 6 år på sig,,, han är helt lost.

Var meningen att jag skulle tillbaka till jobbet efter men jag åkte och träna knät och hämta barnen lite tidigare. Målade i målarböckerna bada och käka middag .Sen kom Lisa över en sväng och MATAFFÄREN.SE. Himmla bra.

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-03-31 22:00:04

Det gjorde du rätt i - åkte och tränade och hämtade barnen tidigare. Ha ha !



Ja, visst är det sönt när man har städat färdigt, men nu gäller det att få dom andra rummen på övervåningen färdiga också så man inte drar in skiten i det färdiga. ha ha !

Ha en bra kväll

kram

Postat av: sussie,nattmorsa

Publicerad 2009-03-31 22:15:37

Visst e d skönt med en prommis då o då.

Inte lätt att samarbeta med ett pucko, I know!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela