Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Slösöndag,,,

Publicerad 2009-03-01 16:31:48 i Allmänt

Är det lite idag, FAST vi har varit vid Skanstull och varit på apoteket, jag har nämligen fått eksem som kliar på armar och ben. Vet inte riktigt varför men jag köpte salva. Hittade två roliga böcker till barnen på Åhlens bokrea. Mycket bra. Sen hem, städat lite, käkat..... spelat spel. Nu är det snart middag,, kycklingfile i ugn med parmaskinka och ris. Ska bli grymt gott.

Fatta att jag ska börja nytt jobb i morgon,,, o lala.

Kommentarer

Postat av: ulrika

Publicerad 2009-03-01 21:26:30

Okej, så man ska inte bolla omkring med ögonen, ska jag komma ihåg till nästa par...;)

Så bra att kalaset blev lyckat, kan tänka mig att ljudnivån var hög. :)

Lycka till med nya jobbet imorgon!!! Hoppas du ska trivas kanon där. Ser fram emot att höra hur du haft det.

massor med kramar till dig!

Postat av: E

Publicerad 2009-03-01 22:27:21

Tack snälla rara du, lycka till imorgon då-spännande värre.

Postat av: E

Publicerad 2009-03-01 22:27:21

Tack snälla rara du, lycka till imorgon då-spännande värre.

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-03-02 05:21:37

God morgon! Lycka till idag!Inlägg om filmen kommer!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-03-02 07:04:04

God morgon !



Lycka till idag på nya jobbet :-)

Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela