Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Nya jobbet,,,

Publicerad 2009-06-13 10:30:45 i Allmänt

Ja jag har alltså blivit uthyrd till Nokia Siemens Network. Anställd av Manpower ute hos Nokia. Det är skitkul. Jag assisterar tre försäljningschefer och deras team. Dom är såååå roliga och bra och det är askul. Jag sitter i öppetlandskap MITT bland folket och har olika saker att fixa och dona med. DESSUTOM kan jag träna lite för vi har gym nere i källaren. Vissa dagar är det pass och jag ska försöka köra så mycket jag hinner innan sommaruppehållet. Jag har sååååån träningsverk i nacke och armar sen bodypump i onsdags hahaha.

Jaha,,, 3 veckors semester ska jag ha och som det känns nu har jag ju ingen lust,,, det är ju så kul liksom på jobbet. Fast i juli är väl alla borta ändå,,,

Jaha,,, det var lite om det,,,,,

Kommentarer

Postat av: Elin i Vallentuna

Publicerad 2009-06-13 13:33:52

Kul Jenny, låter perfekt!

Men lite semester är ju skönt ändå! Må gott!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-13 13:35:38

Kul Jenny, låter perfekt!

Men lite semester är ju skönt ändå! Må gott!

Postat av: Ingmarie

Publicerad 2009-06-13 19:45:43

Trevligt att få lära känna dig!....Återkommer till denna trevliga blogg!

I dag gästbloggar jag på izzah.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela