Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Fredag

Publicerad 2009-07-17 21:53:12 i Allmänt

Jaha fredagen är snart slut. Idag har jag grundmålat 3 stolar på uteplatsen. Solen stekte så det var varmt men Lisa vattna stenplattorna så jag inte brände mig och vattna mina fötter då och då med kallt vatten, superskönt.

Vi körde god kycklinggrill till middag och åt ute och Kalle fick faktiskt i sig några bitar innan han deckade. Febern kom
tillbaka ganska ordentligt så det blev mer ipren och vätskeersättning på kvällen.

Bytt lakan i sängen har jag och Lisa gjort och nu har jag handlat mat på nätet. Det börjar bli löjligt dyrt med käk tycker jag nog.

Läget är alltså att Kalle har fått svininfluensan och vi ska vara isolerade i hemmet i en vecka.

På Sudret görs nu fin äreport till det finaste brudparet imorgon. SNYFT

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela