Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Kväller,,,

Publicerad 2009-01-05 19:59:02 i Allmänt

Nu är det kväller och barnen leker uppe och jag har kollat in lite bloggar och röjt köket efter middagen. Jag är aaaaastrött kan jag meddela. I morgon kommer mor hit för hon fyller år.

Nu blir det kortspel i sängen,,, MÅTTE JAG VINNA NÅN GÅNG  ahhahahaha ne vi har spelat massor idag, jag har inte vunnit en enda gång,,, ahhahahha I dont care,,, det är så kul att spela med Kalle och Lisa dom är duktiga och allerta små rackare,, mä mammma fråga nu det är diiiin tur, maaaama ta upp ett kort maaaama hahaha

Kommentarer

Postat av: tokmia

Publicerad 2009-01-06 15:51:52

kör ni klädpoker eller... finns i sjön eller memo...hihii

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela