Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Vilken idiot,,,

Publicerad 2009-02-16 18:39:12 i Allmänt

Jaha fikat gick ok, sen hämtade vi Kalle och jag sa till Mathias att han kunde köpa typ fläskotletter och champinjoner för det brukar han laga till gott och ris till. Han och Lisa går och handlar och kommer hem med VARMKORV, BRÖD OCH POMMAC.

Sen sa jag att han skulle stänga av telefon eller sätta den på ljudlöst men det vägrade han så han åkte ut. Jag sa att nu får han träffa barnen med min far och ringa honom om det är nåt. Sammarbetssamtal bokat 31 mars.

HUR DUM FÅR MAN BLI?????

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-16 19:45:19

Jobbigt när det inte är bra.



Kram

Postat av: tokmia

Publicerad 2009-02-16 19:45:57

hahhahhahaaa han var väl inte sugen på kotletter utan pommac o korv, hahhahhahaaaa jag fattar din ilska men det låter ju sjukt kul..hahhahhaa

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-02-16 21:33:09

Hej vännen....ja inte är det lätt inte....nu har du ju i alla fall tagit ett beslut!! Känns det ok för dig så är det säkert rätt!! Tack för din fina fina kommentar. Som svar på din fråga ang mina syskon:

Vi har "sådär" kontakt skall jag väl säga. Min bror är tyvärr ganska illa ute när det gäller alkoholen en av mina systrar också...men det går åt rätt håll för henne. Vi har sporadisk kontakt, tyvärr har mina systrar inte kunnat förlåta så de är ganska bittra & hatiska...det gör mig ont men jag inser att jag inte kan göra annat än att finnas till hands då de behöver en stora syster. Livet tufsar till oss ibland...eller hur?! Kram på dig vännen

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-02-17 05:26:47

God morgon! Nu är jag inte med angående detta med mobilen?

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-02-17 16:43:15

Hej kära vän!

Grrr, vad arg jag blir. Så himla trist. :(

Hoppas det gått bra för dig idag!!!

Stor kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela