Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Utmanad av Jonas,,,

Publicerad 2009-02-05 13:22:14 i Allmänt

  1. Jag har alltid badrumsdörren låst när jag går på toa eller duschar. Nej bara när jag har folk hemma.
  2. Jag ska alltid, jag menar alltid ha musik på. Ne
  3. Jag älskar Pizza och kan inte vara utan. Käkar möjligen Pizza Hut nån gång om året
  4. Jag är beroende av datorn och internet. Japp
  5. Jag har fobi för strumpor och långbyxor. Ne men jag gillar inte trasiga strumpor
  6. Jag borstar alltid tänderna i kokhettvatten. Verkligen inte, aj va varmt
  7. Jag är bekväm och skjuter alltid upp saker. Inte alla inte,
  8. Jag är en krävande människa. Ibland ja, men inte alltid... väl???

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela